Instagram ဟာ Snapchatရဲ့ feature နဲ ့ဆင္တူတဲ့ Stories ထဲမွာ ၂၄ နာရီ ခံတဲ့ ဓါတ္ပံုနဲ ့ဗီြဒီယိုေတြကို share ႏိုင္မယ့္ ေၾကာ္ျငာမ်ား ထည့္သြင္းမိတ္ဆက္လာပါတယ္။
ကုမၸဏီဟာ Airbnd ၊ Nike ၊ Netflix နဲ ့ASOS အပါအဝင္ နာမည္ၾကီး လုပ္ငန္းမ်ားရဲ့ ဗီြဒီယိုေၾကာ္ျငာမ်ားကို Stories ထဲမွာ စမ္းသပ္ေနတယ္လို ့ထုတ္ျပန္ခဲ့ပါတယ္။
ေၾကာ္ျငာဗီြဒီယိုေတြမွာ sponsored လို ့စာကပ္ထားမွာ ျဖစ္ျပီး အမ်ားဆံုး ၁၅ စကၠန္ ့ၾကာျမင့္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
Instagram မွာ Stories သံုးစဲြသူဦးေရဟာ တစ္ေန ့လ်ွင္ သန္း ၁၅၀ အထိ ရိွျပီး ေအာက္တိုဘာလထဲမွာ Stories ကို ပံုမွန္သံုးစဲြသူ ဦးေရဟာ ေန ့စဥ္ သန္း ၁၀၀ အထိ ရိွခဲ့ပါတယ္။ဒါ့အျပင္ Instagram ကို သံုးစဲြသူ ၇၀% ဟာ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းတစ္ခုခုကို follow လုပ္ထားျပီး Stories ကို ၾကည့္ရႈၾကသူေတြရဲ့ သံုးပံုတစ္ပံုဟာ စီးပြားေရးက႑မ်ားကို ဝင္ေရာက္ ၾကည့္ရႈၾကတယ္လို ့ဆိုပါတယ္။
ဒီေၾကာ္ျငာပံုစံဟာ Snapchat နဲ ့ဆင္တူေနတယ္ဆိုေပမယ့္ ေစ်းကြက္အေနအထား သိရိွနားလည္ေစျခင္းႏွင့္ ဒီ Stories ads မွာ ေၾကာ္ျငာသူမ်ား အေနနဲ ့တစ္ျခား Instagram ေၾကာ္ျငာအတြက္ သံုးတဲ့ ကိုယ္ပိုင္ tools ေလးေတြကို ဝယ္ယူႏိုင္ျခင္းေတြ ေပါင္းစပ္ထားတာေၾကာင့္ Snapchat မွာ ထက္ အမ်ားၾကီး သာမယ္လို ့ဆိုပါတယ္။
ေၾကာ္ျငာမ်ားကိုေတာ့ အြန္လိုင္း ေလလံစနစ္နဲ ့သြားဖို ့ရိွျပီး အ ျမင့္ဆံုးေၾကးေပးႏိုင္သူကို ေၾကာ္ျငာခြင့္ေပးသြားမွာပါ။ ပထမအဆင့္ အေနနဲ ့Instagram ဟာ ေၾကာ္ျငာအတြက္ သီးသန္ ့ပစ္မွတ္ထားတဲ့ ပရိတ္သတ္ဆီကို Stories ads မ်ား ပို ့ေပးသြားမွာ ျဖစ္ျပီး ေနာက္ပိုင္းမွာ ဝက္ဘ္ဆိုဒ္ထဲ ဝင္ၾကည့္သူ ၊ အက္ပ္ကို ေဒါင္းလုပ္ဆဲြသူ စသည္ျဖင့္ အမ်ိဳးအစားသက္သက္ခဲြျပီး ေပးပို ့သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ Stories ads နဲ ့ပတ္သတ္သည့္ ေၾကာ္ျငာေရာက္ရိွသူ ဦးေရ ၊ ႏွစ္သက္သူ ပမာဏနဲ ့ျပန္စာ စသည့္ သုေတသနစစ္တမ္းမ်ားကို ေဖာ္ျပသြားမည့္ Business Tools ဒတ္ရွ္ဘုတ္တစ္ခုလည္း ပါဝင္မွာပါ။ ေလာေလာဆယ္မွာေတာ့ ဒီစစ္တမ္းေတြကို Instagram ကိုယ္တုိင္က ထုတ္သြားမယ္လို ့သိရပါတယ္။
Instagram ကို Facebook မွ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ထဲမွာ ေဒၚလာ ၁ ဘီလ်ံဝန္းက်င္နဲ ့ဝယ္ယူခဲ့ျပီးေနာက္ ျပီးခဲ့တဲ့ ၂၀၁၆ ခုနွစ္အတြင္း ေၾကာ္ျငာခ ေဒၚလာ ၁.၈၅ ဘီလ်ံေက်ာ္ ရရိွခဲ့ပါတယ္။
Admin>>>duwun
ကိုမိုး(နည္းပညာ)
www.komoe.org
Post A Comment:
0 comments: