Facebook ဟာ ကိုယ့္ရဲ့သတင္းသစ္ new Feeds ေပၚက သူ ့ရဲ့ ဗီြဒီယိုေရြးခ်ယ္မႈပံုစံကို ေျပာင္းထားပါတယ္။ ဒီတစ္ခါမွာေတာ့ လူၾကိဳက္မ်ားတဲ့ ဗီြဒီယိုအရွည္မ်ားကို ေရြးထုတ္ျပီး ဆုခ်ီးျမွင့္တဲ့ နည္းလမ္းသစ္ကို သံုးထားပါတယ္။ဆုခ်ီးျမွင့္မယ့္ ပံုစံက လူၾကည့္မ်ားသည့္ ဗီြဒီယိုကလစ္မ်ားကို Facebook မွတစ္ဆင့္ လူပိုၾကည့္လို ့ရေအာင္ ကူညီျပီး ျဖန္ ့ေပးသြားမွာပါ။
ဒီနည္းလမ္းသစ္အရ ၾကည့္လုိက္တဲ့ ဗီြဒီယိုတစ္ခုခ်င္းစီရဲ့ ၾကည့္ရႈမႈရာခိုင္ႏႈန္းအလိုက္ လူၾကိဳက္မ်ားမမ်ားဆိုတဲ့ algorithm ရဲ့ သတ္မွတ္ခ်က္ထဲကို ဝင္သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဗီြဒီယိုကို အျပည့္အစံုျဖစ္ေစ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ျဖစ္ေစ ၾကည့္လိုက္တာနဲ ့ဒီဗီြဒီယိုဟာ စိတ္ဝင္စားဖို ့ေကာင္းေနတယ္လို ့ Facebook မွ သတ္မွတ္ထားပါတယ္။ တကယ္လို ့ပိုျပီး အခ်ိန္ၾကာျမင့္တဲ့ ဗီြဒီယိုတစ္ခုကို ၾကည့္ေနမယ္ဆိုရင္ ဗီြဒီယိုအတိုအထြာကို ၾကည့္တာထက္ ပိုျပီး စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းျပီး လူၾကိဳက္မ်ားတဲ့ဗီြဒီယိုလို ့ပဲ algorithm ကယူဆသြားမွာပါ။ Facebook ရဲ့ ၾကည့္ရႈသူအေရအတြက္ကို မွတ္သားတဲ့ပံုစံကေတာ့ အနည္းဆံုး သံုးစကၠန္ ့ကေနစျပီး ၾကည့္သြားတဲ့ အၾကိမ္ေရကို မွတ္သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ၾကည့္တဲ့အခ်ိန္ကာလ ၾကာျမင့္ေလေလ ဗီြဒီယိုေတြရဲ့ ranking ကတက္ေလေလ ျဖစ္သြားမွာပါ။
ဒီေတာ့ Facebook ရိုးရိုးသံုးသူတစ္ေယာက္ဆို အရင္ကထက္ ပိုမိုရွည္လ်ားတဲ့ဗီြဒီယိုေတြကို ၾကည့္လို ့ရေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေပ့ခ်္ေထာင္ထားတဲ့သူတစ္ေယာက္ဆိုရင္ေတာ့ ဗီြဒီယိုကလစ္အရွည္ေတြကို ကိုယ့္ေပ့ခ်္မွာ တင္လိုက္လို ့လူၾကည့္မ်ားလာတာနဲ ့အမွ် Facebook ကေန လူပိုၾကည့္ႏုိင္ေအာင္ ဝိုင္းျပီး ျဖန္ ့ေပးသြားမွာပါ။
အေစာပိုင္းသတင္းမ်ားအရ Facebook ဟာ Messenger မွတစ္ဆင့္ အစမ္းေၾကာ္ျငာဝင္မႈတစ္ခ်ိဳ ့ကို ထိုင္းနဲ ့ၾသစေၾတးလ်မွာ စတင္စမ္းသပ္ေနျပီ ျဖစ္ပါတယ္။ယခုလ အေစာပိုင္းကလည္း ေၾကာ္ျငာဗီြဒီယိုတိုေတြကို ၾကားျဖတ္ျပသသြားေတာ့မယ္လို ့Facebook သတင္းထုတ္ျပန္ထားပါတယ္။ Facebook အေနနဲ အနည္းဆံုးစကၠန္ ့၂၀ ခန္ ့ၾကာမယ့္ ေၾကျငာဗီြဒီယုိမ်ားကို စမ္းသပ္သံုးစဲြသြားဖို ့လုပ္ေနပါတယ္။ ေနာက္မ်ားမွာ ေစ်းကြက္ပိုစည္ေစမယ့္ ပိုမိုအခ်ိန္ၾကာျမင့္တဲ့ ads video မ်ားတင္ဆက္သြားဖို ့စီစဥ္ေနပါတယ္။
ယခုလိုသာ အခ်ိန္ၾကာျမင့္သည့္ဗီြဒီယိုမ်ားကို Facebook မွ လမ္းဖြင့္ကူညီေပးသြားမယ္ဆိုရင္ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းဆိုင္ရာ Facebook page မ်ားအေနနဲ ့ဗီြဒီယိုကလစ္အရွည္မ်ားကို တင္လာဖြယ္ရိွပါတယ္။ Facebook ဟာ ေၾကာ္ျငာစီးပြားေရးကို နည္းအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ ့ထိုးေဖာက္ေနပါတယ္။ လူမႈကြန္ယက္ကို က်ယ္က်ယ္ျပန္ ့ျပန္ ့ပံုမွန္သံုးေနၾကျပီ ျဖစ္တဲ့ ျမန္မာႏိုင္ငံဟာ Facebook ရဲ့အမာခံပရိတ္သတ္ျဖစ္တာေၾကာင့္ ျပည္တြင္း စီးပြားေရး Page မ်ားအေနနဲ ့ဒီအခ်က္ကို ပိုင္ပိုင္ႏိုင္ႏိုင္သံုးျပီး ေစ်းကြက္နယ္အကန္ ့ကို ခ်ဲ ့သထက္ ခ်ဲ ့လာဖို ့ရွိေနပါတယ္။
Admin>>>duwum.com.mm
Post A Comment:
0 comments: