About

Labels

slider

Computer Pro Software,Android application & IT Technology and Game
Powered by Blogger.

Navigation

လုပ္ငန္းခြင္ထဲမွာ ဆြဲေဆာင္မႈရွိေစတဲ့ ကိုယ္ဟန္အမူအရာ (၇) မ်ိဳး


အစည္းအေဝးခန္းထဲမွာ မ်က္လံုးေတြကို မလိုအပ္ဘဲ ဟိုဟုိဒီဒီ မေရႊ႕ပါနဲ႔။play

၁ - အလုပ္ခြင္ထဲ ဝင္လိုက္တာနဲ႔ တစ္စံုတစ္ဦးကို ျပံဳးျပပါ။ ဒီလိုျပံဳးျပတဲ့အခါမွာလည္း မ်က္ခံုးကို ပင့္ျပီး ႏႈတ္ဆက္ပါ။
play

၂ - လူတစ္ေယာက္နဲ႔စကားေျပာတဲ့အခါ တအားနီးနီးကပ္ကပ္ မထုိင္ပါနဲ႔။ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္တည့္တည့္မွာလည္း မထုိင္ပါနဲ႔။ တအားနီးကပ္ျခင္းက တစ္ဖက္လူကို မသက္မသာ ျဖစ္ေစပါတယ္။ မ်က္ႏွာခ်င္းထုိင္ျပီး ေျပာတဲ့ အစည္းအေဝးေတြဟာ မ်က္ေစာင္းထုိးေလာက္မွာ ထုိင္ျပီးလုပ္တဲ့ ေဆြးေႏြးပြဲေတြေလာက္ မၾကာတတ္ပါဘူး။
play

၃ - စကားေျပာတဲ့အခါ တစ္ဖက္လူကို ေဘာပင္ေပးတာမ်ိဳး၊ စာရြက္ကမ္းေပးတာမ်ိဳးက သင့္ဟာ ကိုယ့္ကိုယ္ကုိယ္ ပိုင္ပိုင္ႏုိင္ႏုိင္ရွိတဲ့လူဆုိတဲ့ ခံစားခ်က္မ်ိဳး တစ္ဖက္လူမွာ ျဖစ္သြားေစပါတယ္။
play

၄ - အစည္းအေဝးခန္းထဲမွာ မ်က္လံုးေတြကို မလိုအပ္ဘဲ ဟိုဟုိဒီဒီ မေရႊ႕ပါနဲ႔။ စကားေျပာေနတဲ့လူရဲ႕ မ်က္ႏွာ ဒါမွမဟုတ္ ေရွ႕တည့္တည့္ကိုပဲ ၾကည့္ပါ။
play

၅ - မတ္တပ္ရပ္တဲ့အခါ ေျခေထာက္တစ္ဖက္တည္း အားျပဳရပ္တာမ်ိဳး မလုပ္ပါနဲ႔။
play

၆ - ဘယ္သူနဲ႔ျဖစ္ျဖစ္ မ်က္လံုးခ်င္းဆံုတဲ့အခါ တမင္တကာလႊဲတာမ်ိဳး မလုပ္ပါနဲ႔။
၇ - စကားေျပာတဲ့အခါ စာေၾကာင္းတစ္ေၾကာင္းကို ဆံုးေအာင္ေျပာပါ။ အဓိပၸါယ္ေပၚသြားေပမဲ့ အလယ္မွာ ရပ္လိုက္တာမ်ိဳး မလုပ္ပါနဲ႔။ စကားဆံုးတဲ့အခါ ေမးခြန္းေမးသလိုမ်ိဳး ေလယူေလသိမ္းနဲ႔ အဆံုးမသတ္ပါနဲ႔။ ေမးခ်င္ရင္ သပ္သပ္ ထပ္ေမးပါ။
Photos & Source: Men Health
Share
Banner

ကိုမိုး

Post A Comment:

0 comments: