အပ္ကုန္စနစ္ (Consi- gnment) ျဖင့္တင္သြင္းလာေသာ ၂၀၀၃၊ ၂၀၀၄၊၂၀၀၅ ေမာ္ဒယ္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားသည္
အပ္ကုန္စနစ္ (Consi- gnment) ျဖင့္တင္သြင္းလာေသာ ၂၀၀၃၊ ၂၀၀၄၊၂၀၀၅ ေမာ္ဒယ္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားသည္ ယခု ႏွစ္ကုန္တြင္ ဖ်က္သိမ္းစာရင္း၀င္ မည္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ မူလႏိိုင္ငံ သို႔ ျပန္လည္တင္ပို႔ရမည္ဟု စီး ပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္ ေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ သတင္းရရွိ သည္။
လာမည့္ႏွစ္တြင္ ဖ်က္သိမ္း စာရင္း၀င္မည့္ ေမာ္ဒယ္ကားမ်ား ကို မူလႏိုင္ငံမ်ားသို႔ ျပန္လည္တင္ ပို႔ရန္ ၫႊန္ၾကားခ်က္ ထုတ္ျပန္ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္ေရး ၀န္ႀကီး ဌာနမွ ဒုၫႊန္ၾကားေရးမွဴးက ဆို သည္။ ျပန္လည္ တင္ပို႔ရမည့္ ကားအစီးေရ သံုးေထာင္ခန္႔ရွိေၾကာင္းသိရသည္။
‘‘ၿပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္ကလည္း ၫႊန္ ၾကားထားၿပီးသား။ အခု ဒုတိယ အႀကိမ္ ထပ္ၿပီး ၫႊန္ၾကားဖို႔ရွိ တယ္။ မူလႏိုင္ငံကိုပို႔ရမယ့္ ကား အစီးေရကို ထုတ္ျပန္ေပးသြားဖို႔ လည္းရွိပါတယ္’’ဟု စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္ေရး ၀န္ႀကီး ဌာန အႀကီးတန္းအရာရွိတစ္ဦး ကဆိုသည္။
ယခုႏွစ္တြင္ မူလႏိုင္ငံသို႔ ျပန္လည္တင္ပို႔ရမည့္ ကားအေရ အတြက္သည္ ၿပီးခဲ့သည့္ႏွစ္က ထက္ အနည္းငယ္ ေလ်ာ့က်လာ ေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။
၂၀၀၃၊ ၂၀၀၄၊ ၂၀၀၅ ေမာ္ ဒယ္ျဖင့္ ေရာင္းခ်ေနသည့္ ကား မ်ားသည္ ယာဥ္အေရာင္းျပခန္း တစ္ခုလွ်င္ အစီးေရ ရာႏွင့္ခ်ီရွိ ေၾကာင္း ၎ကေျပာသည္။
လက္ရွိ ကားေစ်းကြက္တြင္ အေရာင္းအ၀ယ္မွာ ထင္သ ေလာက္ မသြက္ေသာေၾကာင့္ အ ဆိုပါကားမ်ားကို အလံုးအရင္း ျဖင့္ ေရာင္းခ်ႏိုင္ရန္ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္တင္သြင္းသူ လုပ္ငန္းရွင္ မ်ားဘက္၌ အခက္အခဲမ်ားရွိ ေၾကာင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တင္ သြင္းထုတ္လုပ္ျဖန္႔ျဖဴးေရာင္းခ် သူမ်ားကဆိုသည္။
ကားအေရာင္းစင္တာမ်ား တြင္ ေရာင္းခ်ေနေသာ ေမာ္ဒယ္ နိမ့္ကားမ်ားမွာ ယခုႏွစ္အတြင္း စလစ္ကပ္ေရာင္းခ်ႏိုင္ျခင္းမရွိပါ က ဖ်က္သိမ္းစာရင္း၀င္မည္ျဖစ္ ေၾကာင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တင္ သြင္းမႈဆိုင္ရာ ႀကီးၾကပ္မႈေကာ္မ တီက တရား၀င္ ေၾကညာထား သည္။
အပ္ကုန္စနစ္ျဖင့္ တင္သြင္း လာသည့္ ကားမ်ားမွာ မူလႏိုင္ငံ မ်ားႏွင့္ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဆိုထားမႈအ ေပၚမူတည္ၿပီး အခ်ိဳ႕ကုမၸဏီမ်ား က ေငြႀကိဳတင္ေပးေခ်ထားၿပီး အ ခ်ိဳ႕ကလည္းေရာင္း၍ကုန္မွသာ ေငြေပးေခ်သည့္စနစ္ျဖင့္ ျပည္ တြင္း၌ ျပန္လည္ေရာင္းခ်ေနျခင္း ျဖစ္သည္။
ထို႔ေၾကာင့္ အစီးေရေထာင္ ႏွင့္ခ်ီေသာ ကားမ်ားအေနျဖင့္ မူလႏိုင္ငံသို႔ ျပန္လည္မတင္ပို႔လို ပါက အ႐ံႈးခံၿပီး ေစ်းေလွ်ာ့ကာ စလစ္ကပ္ေရာင္းခ်ရမည့္သေဘာ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမရတီကားအေရာင္း စင္တာမန္ေနဂ်ာ ကိုဇင္မင္းက
ရွင္းျပသည္။
Post A Comment:
0 comments: